loading...
عطر انتظار
لایو بازدید : 12 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

این پستو میخواستم دیشب بذارم ولی به دلایلی فرصت پیدا نکردم که بنویسمش !!! 

دیشب نزدیکه اذان مغرب بود که دیدم برام اس ام اس اومده !!! معمولا این موقع ها اس ام اس ی بهم داده نمیشه فقط هر صبح اونم از طرف همراه اول !!! :)) واسه همین برام تعجب آور بود !! بازش کردم دیدم اینطور نوشته ! 

- س . خونه اسادارید پام انگشت شکستش !!! 

ترنسلیتش کنم تا بفهمیم چی شده ! :))) زیرنویس : سلام ،خونه عصا  دارید ؟ انگشت پام شکست !! :))

پیامک از طرف پسر عموم بود ! اینم مثه من دو روز قبل توو فوتبال مصدوم شد !! نگو که انگشت پاش شکست ! الان اینطور که دارم از این فوتبال تعریف میکنم همه فکر میکنن کشتی کجه نه فوتبال !!! البته بیراه هم فکر نمیکنیدا چون بیشتریا فوتبالیست نیستن ! و زد و خوردا خیلی زیاده !! 

+ راستی گفتم که رفتیم موج هایه آبی ؟ !!! وااای باورتون نمیشه فوق العاده بود !!! سُرسره هایه پیچ توو پیچ و به نظر خودم فوق العاده که بسیار برایه من هیجان انگیز بود !! یه وقتایی هم که توو سر سره ها یهو میپیچیدم ترس ورم میداشت و به طراح این نوع سُر سره ها فحش میدادم ( توو پرانتز فحش بد نه ها ! در حد بیشعورا !! ) :) 

یه قسمتی هم بود که مثه ساحل دریا درست کرده بودن و موج هایه ساختگی ؛ بعضی اوقات موجاش خیلی بلند میشد که جذابیت خاص خودشو داشت !! جاهایه پر عمق نداشت و حداکثر 3 متر بود ! همون جلو ها بودم که دیدم بغل دستیم یه حالت عجیبی داره !!! خیلی تعجب کردم یه خورده که بهش نگاه کردم ترس رو توو چهره ش دیدم فهمیدم خبراییه !!! نگو که یارو شنا بلد نبوده یواش یواش آب آوردتش جلو !!! 

هیچ حرفی نمیتونست بزنه فقط از روو چشاش میشد فهمید که ملتمسانه میخواد که نجاتش بدن !!! دستشو گرفتمو یه لحظه کشیدمش بیرون آب ولی چون بلد نبودم مثه نجات غریقا نجاتش بدم فقط تونسته بودم بیرون آب نگه ش دارم که اونی که بالا بود فهمید و یه تویوپ انداخت !!! 

ولی واقعا غرق شدن حس بدیه !!! ولی خوبیش این بود که حرکت اضافی نمیکرد ولی تسلیم شدنشو میشد فهمید چون اصلا هیچ کاری نمیتونست انجام بده حتی دست و پا زدن ! هنوز قیافش یادمه !! 

 فقط یکی از بدی هاش که خیلی مشهوده شلوغیه جلویه هر وسیله ست که آدمو کلافه میکنه !!! ولی برایه یه بارتجربه کردن چیز خوبیه !! و بهتون پیشنهاد میکنم امتحانش کنید !! چون خودم اعتقاد دارم که بعضی اوقات باید بعضی از چیزا رو یه بار هم که شده امتحان کرد البته بیشتر چیزایی که خودم فکر میکنم خوبه نه چیز دیگه !  البته نمیدونم که خانم ها چطور میخوان تحمل کنن به نظر خودم که بعضی چیزاش ترسناکه !!! ورودی هاشم خیلی کم شده  نفری 12 هزار بدونه اینکه سانسی باشه و میتونستی از صبح تا شب داخلش باشی و رستوران و کافی شاپ هم  داره !! فکر کنم زیادی تبلیغشو کردم فکر میکنید که دارم ازشون چیزی میگیرم واسه این کار :)))

راستی قهرمانیه تیم والیبال ایران و سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه رو بهتون تبریک میگم 

عکس خاصی نداشتم چون دیدم متنم زیاد شده گفتم عده ای هم وجود دارن که حوصله ی خوندن ندارن حداقل یه عکسی هم براشون بذارم که حوصله شون سر نره و ازین عکسه نی نیه خوشم اومد :)

1234555.jpg


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 254
  • بازدید کلی : 1,706