loading...
عطر انتظار
لایو بازدید : 9 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
ایرانی باشیم و نه قوم گرا 
من یک فارس زبان از دیار خراسانم. اما یادم نرفته که محمود غزنوی برای زیبا ماندن فارسی هزینه پرداخت نمود. کاریهم با اختلافش با فردوسی نداریم اختلافی بوده بین دو مرد بزرگ 
من یک فارس زبانم اما انسان دوستی طغرل بیک سلجوقی ، شجاعت آلب ارسلان ، خردمندی ملکشاه در دادن اختیارات کامل به خواجه نظام الملک همشهری ام و ایران دوستی سلطان سنجر را هرگز و هرگز از یادم نخواهد رفت
من ایرانی ام اما با تمام وجود به مقاومت دلیرانه جلال الدین خوارزم شاه افتخار می کنم هیچ وقت از خودم نپرسیدم این فرزند دلیر ایران ترک بود یا فارس ؟ هرچه بود ایران و ایرانی به او افتخار کند و حتی چنگیز خان مغول هم نتوانست از تحسین شجاعتش خودداری کند
من فارس زبانم اما دلاوری شاه اسماعیل ، مدارای شاه عباس کبیر ، مردم مداری شاه عباس دوم از یادم نمیرود
من فارس زبانم اما به اینکه خاک خراسان یک ترک غیور مانند نادر را بر سر اشرف افغان ، پطر کبیر و عثمانی کوبید خدا را شاکرم. هر چه بود با هر نقد و اشکالی شمشیر ایران بود برای مقابله با بیگانه
من فارس زبانم اما الگوی مردانگی ام در ایران ستارخان ،امیر کبیر و یا میرزا کوچک خان است.، تحسین گوی باکری و جان آرا  وهمت و کاوه و هر فرزند ترک یا غیر ترک ایرانم
هرگز از خودم نمی پرسم این فرزند فرهیخته ایرانی ترک است یا فارس یا کرد یا رشتی یا مازندی یا عرب. اگرهم بخواهم بپرسم،با تعصب و غضب نیست.با احترام به زبان آنهاست،چون خود را هموطن آنها میدانم.

چرا که خط کشی بین شهرام ناظری ، محمد نوری ، استاد شجریان و رحیم شهریاری کار آدمهای عاقل نیست. اینجور افراد که فرق میگذارند با عرض معذرت یا نژاد پرستند یا از مرحله افسردگی گذرا رد کرده اند و وبه مرحله افسردگی همیشگی رسیده  اند.قطعاً بایستی به متخصص مراجعه کنند

پس من همیشه دوستدار هر هموطنی هستم که جایگاه خود را بشناسد و جایگاه من را نیز محترم بدارد

 مشکلات و حقوقش را بدون توهین به دیگران بخواهد تا من هم بجای مقابله با او،در کنارش برای حل مشکلش تلاش کنم

:من همیشه معتقدم

من در روزگاری که بدنیا آمدم،کشورم ترک زبان و کرد زبان و آذری زبان و عرب و بلوچ و گیلک و ....را داشته است و حد اقل تا آخر عمر من هم باید داشته باشد.باید داشته باشد .من هم وظیفه دارم وباید به آنها احترام بگذارم ودر مشکلاتشان کمکشان کنم.واز آنها نیز بعنوان هم وطن انتظار دارم همواره به من احترام بگذارند تا در کنار هم و در این کشور بتوانیم پیشرفت داشته باشیم و نیت شوم دشمنان را خنثی کنیم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 264
  • بازدید کلی : 1,716